Fakültemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Fakültemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Fakültemizde, mezuniyet işlemleri, kalite süreçleri, eğitim-öğretim yılı boyunca yürütülen faaliyetler ve genel değerlendirme konularını ele almak üzere bir toplantı gerçekleştirildi.
 
Toplantıda, öğrencilerimizin mezuniyet süreçlerine ilişkin yapılacak işlemler değerlendirilirken, eğitim-öğretim yılı kapsamında gerçekleştirilen akademik ve idari faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. 
 
Toplantı, ilgili komisyonların koordinasyon içinde çalışmalarını sürdürmesi ve süreçlerin etkin bir şekilde yürütülmesine yönelik değerlendirmelerle tamamlandı.